poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Kwiatooowe szaleństwo!

Witajcie Kochani Moi... :) 

Bardzo, bardzo dawno mnie już tutaj nie było, niestety brak czasu za wszystko odpowiada :P

Dzisiaj podzielę się z wami kwiatowym szaleństwem, z racji tego że przez ostatni miesiąc nazbierało mi się tego troszkę :P 
Zamieszczam kilka zdjęć dla przykładu :)) 











Wszystko ładnie zapakowane, czeka na więcej czasu :) 

Siedząc bezczynnie w domu postanowiłam dzisiaj zrobić coś ciekawego iii tak oto powstały 2 opaski... Zdjęcia wykonane mało profesjonalnie a zresztą sami zobaczcie... ;P




To oczywiście tylko namiastka całego zbioru... :) 
Z góry przepraszam za słabą jakość zdjęć, telefon nie spisał się najlepiej :/ 

Pozdrawiam :)) 

10 komentarzy:

  1. Widzę ,że jak szaleć to szaleć.....kwiatowo zrobiło się u Ciebie :) Tylko czekać jak powstaną następne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatkoo :* Ohh tak pozwoliłam sobie na małe szaleństwo i cały czas w wolnej chwili powstają dalej kolejne wzory kwiatków :))

      Usuń
  2. Czy wykorzystasz do czegoś te kwiaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, coś tam na pewno wykorzystam :)) przy okazji jakiejś wolnej chwili...tylko tego jest bardzo dużo :P około 300 sztuk z tego co się doliczyłam wczoraj =)

      Usuń
    2. Fajnie byłoby stworzyć jakieś kwiatowe drzewo :)

      Usuń
    3. Dzięki za ciekawy pomysł... :) Coś tam na pewno powstanie ciekawego :) mam parę pomysłów... :D
      Tylko czasu brak, ale spokojnie, pomalutku dam radę :)) Buźki :*

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuje :)